3

Estic al llit pensant amb tu i en tots el meus errors.En que no hauria de viure, en que no em mereixo res, en que si cal m'hauria de morir ara.No paro de plorar.És el tercer dia i ja no vui existir. Estic pensant en tots el moments que em viscut, els moments que no he sapigut valorar, els que no te sapigut valorar, perquè mai m'en havia donat compte fins ara. Ara amb aquest tancament, amb aquest “portazo”, me quedat en una habitació sense llum, sense esperança i no puc surtir d'ella. No puc, estic tancada sense res, encara que tampoc vull res perquè ara mateix, no m'ho mereixo. Vomito el que no menjo, només penso en tornar amb tu, escolto el teu nom a tots el canals de la televisió, em surts a tots els meus somnis de dos hores que dormo, no tinc gana i l'únic que vull ara mateix és preguntar-te cada dia que fas i com ho fas. Vull tornar-te a fer pesigolles cada dia, vull trucar-te cada dia per escoltar la teva veu i vull riure amb tu. Ara mateix m'es igual estar 4 setmanes sense veure a les meves amigues, només estar amb tu...al teu costat abraçant-te, perquè tot el que ha estat en un any, tots aquells moments es perdran.Ja no els veurem macos sinò fets merda i, jo vull que perdurin i que els tornem a tenir un cop i un altre i un altre, perquè t'estimo, més que estimar-te es que no podria viure sense tu. Quan savia que estaves a la biblioteca, et vaig començar a buscar però no et trobaba.Quan savia que estaves fora fumant amb la Júlia he començat a tremolar i m'han vingut ganes de vomitar. Falto a classes perquè no puc entrar a elles.No tinc ganes de res només d'estar amb tu tots el dies, i t'asseguro que faré el possible per tenir-te al meu costat.

Et diré cada dia que t'estimo. En el idiomes que fagi falta : أحبك , i love you ,eu te amo , मैं तुमसे प्यार करता हूँ , te quiero, t'estimo...

T'ho diré en els llocs i els moments que calgui, cada dia et molestaré cada matí per donar-te una carta diaria del que sento per tu.Perquè no vols escoltar la meva veu durant un temps però vull que sàpiques que cada dia t'estimo més i que canviaré.T'ho demostraré cada matí fins que em diguis alguna cosa.Et deixaré tot el temps que vulguis pero cada matí et robaré dos segons perquè obris la teva bústia i vegis la carta diaria.

T'estimo(falafer)


P.D:Començaré a deixarte-les a la bústia el divendres 11 de Febrer del 2011







Àgueda.

1 comentario:

  1. M'ENCANTA.
    Saps perquè? Perque ets com jo, perquè lluites fins al final, perquè no et dones per vençuda. I si, es posible que els que t'estimen volguin prevenirte ja que pots fer-te més mal, pero jo no puc dir-te que "t'entenc". Si has de fer bojeries, fes-les. Almenys no et quedaràs amb el dubte de que hagues pasat si...
    Lluita!

    ResponderEliminar